#1 Skrevet September 13, 2005 Heisann Lurer på hva denne delen gjør, jeg har ikke denne delen av en eller annen merkelig grunn. motoren er en KV 10v Mvh Haavard Bakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2005 Ingen som kan se om dem har denne bryteren på innsuget? Det er vel noen fler som har KV motor i sin gamle audi.. Håper på svar Mvh Haavard Bakken! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2005 Er ikke helt sikker, men tror det er en bryter som slår inn når spjeldet er igjen, dvs gir signal til hjernen om at motoren går på tomgang. Må vel også ha denne bryteren for at tomgangsregulatoren skal virke. Tar et forbehold om at jeg tror/mener/har hørt at osv... På min motor hører jeg et lite klikk når jeg vrir spjeldet litt (når motoren ikke går). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2005 Så hvis man kortslutter ledningene som hører til den gasspjeldbryteren så vil tomgangsmotoren starte å fungere altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2005 Da vil motoren tro at den går på tomgang hele tiden, og så blir det bare kluss.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 okay, kansje jeg veit hvorfor bilen min ikke går på tomgang:) får prøve og kortslutte denne kabelen i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2005 okay, nå har jeg skaffet meg denne delen, prøvd å kortslutte en del kabler. men INgen kabler er til dene bryteren jeg kjøpte, bryteren skal vist komme fra en Kv motor, men jeg finner ikke kontakta på denne. Er det noen her som kan si meg hvilke Farger på ledningene som går inn til denne kontakten? Eller hvilken farge på kontakten. Takker på forhånd:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 29, 2005 ingen som har lyst til å gjøre dette for meg? *i nøøød* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...