Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte nå isted å merka at gasspedalen er helt på tur, jeg må liksom trykke den laaaaangt inn for å få noe turtall som helst nærmest!

Den trekker seg heller ikke ut når jeg slipper den av seg selv liksom...

Er det vaieren som har blitt slakk eller ?

Noen som veit ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kan være at vaieren sitter fast inne i plastslangen den går i gjennom.. Dette hadde skjedd hos meg og da får du jo ikke "dratt" i gasshendelen på gasser.. Måtte trykke ned til jeg ble blå i ansiktet for å få noe reaksjon i det hele tatt!

En ny gassvaier koster fint lite på høggern..

P.S Min defekte vaier løsnet fra plasten etter at jeg hadde satt på den nye, så det kan jo hende at du kan ordne det med litt bøy og tøy!

P.SII: sjekk også festet der vaieren går inn i torpedoveggen! Kanskje den gummiforingen der er ødelagt/løs..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn! Da fikk jeg fikset det! Viste seg at det var den brakketen som holder gasswaieren som var helt løs! Fikk festa den skikkelig med 2 skruer og gass waieren stramte seg der etter!

Kein problem!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.