#1 Skrevet September 13, 2005 Heisann! Jeg oppdaget da jeg kom tilbake fra jobb at fangeren min var litt knust foran, og lakken hadde sprellet av, samt noe av glassfiberen . Antar det er noen hyggelige folk som har rygget i, og selvfølgelig stukket av i all sin hast..! faen! Uansett, det jeg lurer på er om dere vet om noen plasser jeg kan gå for å fikse et slikt hakk i støtfangeren min? Jeg har en dietrich RS fanger, som er laget av glassfiber. Klarer jeg kanskje å fikse dette selv? Hakket er ca 3 cm langt, uten lakk + et mindre et nederst på fangeren..dette ca 1cm.. mvh, en frustrert VegardAA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2005 Hvis det "bare" er snakk om en sprekk, ville jeg lappet det selv. Ingen problem. Skjær litt ut i sprekken, legg på 2 lag med glassfiber på baksiden, fyll på med f.eks. glassfibersparkel, så finsparkel på toppen. Gjort dette selv, går greit det! Jeg skar ut hele den stripa til lyktene i fangeren og tettet igjen. Se bilde (rød ring) Bare spør hvis det er noe du lurer på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2005 Heisann! takk for svar! Tenkte jeg skulle prøve det som du sa, så får vi se hvordan det går. Det er en ca 2-3 cm bet som er prellet av øverst av fangeren på førersiden rett under lykten. Skal legge ut bilde i morra, så kanskje du har noen forslag Er litt surt, fikk de lakkert for under en mnd siden (noe som ikke var heeelt gratis ) så ble litt lei meg da jeg såg det der ikke noe koslig syn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...