Deler av frontfanger, knust :O

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg oppdaget da jeg kom tilbake fra jobb at fangeren min var litt knust foran, og lakken hadde sprellet av, samt noe av glassfiberen : bråk : .

Antar det er noen hyggelige folk som har rygget i, og selvfølgelig stukket av i all sin hast..! :/ faen!

 

Uansett, det jeg lurer på er om dere vet om noen plasser jeg kan gå for å fikse et slikt hakk i støtfangeren min?

Jeg har en dietrich RS fanger, som er laget av glassfiber.

Klarer jeg kanskje å fikse dette selv?

Hakket er ca 3 cm langt, uten lakk :( + et mindre et nederst på fangeren..dette ca 1cm..

 

mvh,

en frustrert VegardAA :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det "bare" er snakk om en sprekk, ville jeg lappet det selv. Ingen problem. Skjær litt ut i sprekken, legg på 2 lag med glassfiber på baksiden, fyll på med f.eks. glassfibersparkel, så finsparkel på toppen. Gjort dette selv, går greit det! Jeg skar ut hele den stripa til lyktene i fangeren og tettet igjen. Se bilde (rød ring)

 

Bare spør hvis det er noe du lurer på!

IMG_1186.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

 

takk for svar!

Tenkte jeg skulle prøve det som du sa, så får vi se hvordan det går.

Det er en ca 2-3 cm bet som er prellet av øverst av fangeren på førersiden rett under lykten.

Skal legge ut bilde i morra, så kanskje du har noen forslag :)

 

Er litt surt, fikk de lakkert for under en mnd siden (noe som ikke var heeelt gratis :/ ) så ble litt lei meg da jeg såg det der :/ ikke noe koslig syn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.