#1 Skrevet September 14, 2005 Jeg ville bare gratulere Espen A med ny bil!! Denne gangen ble det en 2000mod Audi TT: rock : En strøken bil med flott fremtid! Bilder kommer... Så du er hjertlig velkommen i TT klubben!! HEHE Vennlig hilsen TThomaz: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2005 Hjertlig velkommen i TT klubben Espen. Vi venter spent på bilder og evt. planer for bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2005 Tusen takk for det Er utrolig fornøyd så blir bra detta az.. Var en bra dag på fredag da vi hentet den Thomas. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2005 KANONDAG!! Og Kanon flott bil. Så nå er det bare og få bilen opp i nighTTaction R A C I N G garasjen til litt ablegøyer fremover. :klapp: Grattissssss... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2005 Gratulere!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2005 Gratulerer!! Kanskje det blir en prøvetur på meg også neste gang !?!!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 14, 2005 Godt valg og gratulerer så mye!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 14, 2005 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Planene er mange så gleder meg til sesong 2006. Skal få lagt ut noen bilder etterhvert. Ørjan: jepp vi får ta en tur på neste lokaltreff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 14, 2005 Dette burde være noen i rett rettning av hva som kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2005 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!! På tide at det kommer noen TT er i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 14, 2005 Grattis! Hvor går Passaten nå da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 14, 2005 Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!! På tide at det kommer noen TT er i klubben Vi er da allerede 20 TT eiere i klubben (iflg. medlemsregisteret). 21 med Espen. Kanskje snart på tide å ha et RENT TT-treff? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 14, 2005 Passaten går nå i Masfjorden. Ca 1.5 time nord for Bergen. Vært kult med et TT treff Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2005 Er det en 180/225? Quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 14, 2005 sinnsykt pen bil espen. gratulerer så mye... men, vi kan godt få noen bilder av den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2005 Ja TT Treff har jeg hatt i tankene lenge nå. Dette hadde vært fett og fått til en gang. Jeg og Espen har snakket mye om å ta turen over til England på TT treff neste år! England er som sagt ett STORT TT land. TT Fotosession som Jeg Arne og Kenneth hadde på Våler i våres var også kult da!. Jeg skal nå begynne på nighTTaction R A C I N G nettsiden min, så der skal jeg få opp et forum som vi TT eierne kan snakkes. Vennlig hilsen TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 14, 2005 Ja TT Treff har jeg hatt i tankene lenge nå. Dette hadde vært fett og fått til en gang. Jeg og Espen har snakket mye om å ta turen over til England på TT treff neste år! England er som sagt ett STORT TT land.TT Fotosession som Jeg Arne og Kenneth hadde på Våler i våres var også kult da!. Jeg skal nå begynne på nighTTaction R A C I N G nettsiden min, så der skal jeg få opp et forum som vi TT eierne kan snakkes. Vennlig hilsen TThomaz Jeg er med til England vist det blir noe av.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2005 Bilen er en 1,8T u/Q med skinn alcantara. Den er akkurat passert 70 000 km og serviser er tatt hver 10 000. Bilen virker ihvertfall ganske strøken. Så må si meg veldig fornøyd. Ja hadde vært rått med tur til England Thomas. Samlet en gjeng å dratt Bilder kommer når regnet har roet seg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 14, 2005 Grattis med ny bil Espen...... Blir nok bra dette her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 14, 2005 Bilder...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 14, 2005 Grattis med ny bil Espen! Si fra om vi skal ta noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 15, 2005 Grattis med ny bil Espen! Si fra om vi skal ta noen bilder Høres bra ut. Få tatt noen bilder i løpet av helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 15, 2005 GraTTiss med ny bil!!! Gleder oss til å se bilder i helgen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet September 18, 2005 Gratulera so mykje med ny bil SKal prøva å komma på neste treff so eg får sett an og! Lenge sidan eg har vore på treff no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet September 18, 2005 Her er noen bilder tatt i helga 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...