#1 Skrevet September 14, 2005 Hei, er det noen her som kan gi meg noen kjappe tips på hvordan jeg får skiftet pæra i baklyset på A3en? Regner med at det gjøres fra innsiden av bagasjerommet, men har ærlig talt ikke peil... Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2005 Hei, er det noen her som kan gi meg noen kjappe tips på hvordan jeg får skiftet pæra i baklyset på A3en? Regner med at det gjøres fra innsiden av bagasjerommet, men har ærlig talt ikke peil... Hilsen Anders Du vipper av et lite rundt lokk (ca 1 cm i diameter) som sitter helt inne ved bakluka, og bak der sitter det en mutter. Skru av denne med en 10mm pipe. Så skal lykta taes av. Vipp den litt ut på den siden muttera satt, før du drar den rett ut til siden for bilen. Det sitter to kuler i skjermen i framkant av lampa, og det er for å få ut disse du må dra rett ut til siden. Men ta det litt pent så du ikke knekker lampa. Ble du noe klokere av dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2005 Har ikke fått sjekket, er denne skruen på innsiden av bagasjerommet eller på utsiden? Hilsen Anders 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2005 Har ikke fått sjekket, er denne skruen på innsiden av bagasjerommet eller på utsiden? Hilsen Anders Når du lukker opp luka sitter den i kanten rett innenfor gummilista. Du ser den ikke før det lille lokket er tatt bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...