Anbefalte innlegg

Min samboer skulle ut med bilen en tur idag, satte nøkkelen i tenninga og gikk ut igjen. Døra blåste igjen og bilen låste seg, og nøkkelen satt i tenninga.: dum : Det er en 93 s2 avant med defa 700 alarm. Har bare en nøkkel til bilen, men har to defa kontrollere. Når jeg kjøpte ny defa kontroll så fikk jeg de i butikken til å programmere den, det jeg da ikke sjekket var at den gamle ikke virket lenger. Noen som har noen bra måter å få opp døra uten å ødelegg noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde det samme på min passat pga defekt låsekasse.

Ringte Viking, de fikk inn ståltråd på passasjersiden, trakk ut nøkkelen og trykkte på fjernkontrollen mens den lå på setet framme.

Alarmen gikk jo selvfølgelig......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel heller ikke en rakettforsker til for å dirke opp låsen med en stålstreng på en B4 :)

RIng politiet eller et bilbergingsfirma, det ordner seg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel heller ikke en rakettforsker til for å dirke opp låsen med en stålstreng på en B4 :)

RIng politiet eller et bilbergingsfirma, det ordner seg.

Var vel det jeg også trodde, skal prøve det bare jeg får tid.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.