Anbefalte innlegg

Skal vell ikke se bort ifra at det er vår lokal fotograf Aleksander Lien som har tatt bildene ;) Han har også fotografert TWG sin Touran og Vidar sin Polo.

Eier av bilen på bildene er også aktiv her på forumet, Karl Oskar Berge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:tilber: FOR ET FOTO!!! Det skal henges på veggen på hiddenrommet tror jeg, hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig bilde, men er det bare jeg som ser fargeforskjell mellom døra og foran bakskjermen? (pirke pirke) : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stilig bilde, men er det bare jeg som ser fargeforskjell mellom døra og foran bakskjermen? (pirke pirke) : rolleyes

Hehe, tror nok det er deg som ser det! Er ikkje det på bilen ihvertfall. Er nok litt triksing med farger i photoshop som gjør det. Bildene blei tatt i eit sandtak, derfor du muligens finner litt "skitt" på bilen på noen av bildene. Regnet også den dagen dei blei tatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har linker til andre som tar bra bil bilder? Har et par linker til de mest profilerte..masse snadderbilder :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS-jobbinga gir stemningen, nydelig : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vert spennende å sett bilde før det ble ps modda også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av S3'n såg veldig bra ut!

Men hva skal til for å fikse på bilder i PS, jeg har ingen erfaring, er det noe som alle burde klare? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av S3'n såg veldig bra ut!

Men hva skal til for å fikse på bilder i PS, jeg har ingen erfaring, er det noe som alle burde klare? :)

Først og fremst trenger du Photoshop :P , deretter et par timer som du skummer gjennom en eller annen tutorial-serie og lærer deg basics`a. Det er utallige muligheter i photoshop, men det du kan begynne å leke deg litt med for å skape stemning på bilder er f.eks "Hue-saturation", "levels", "brightness & contrast" og forskjellige blend og layer modes.. "Alle" klarer å gjøre små endringer og mods i PS, men langt ifra alle behersker det fullt ut. Det beste er bare å bruke noen timer foran skjermen jevnlig og ta tilsynelatende enkel som litt vanskeligere tutorials, selv de enkleste kan gi deg nyttige triks.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D høres veldig bra ut, har alltid syns det ser så bra ut med alle triksene folk klarer å få til..

Først trodde jeg hadde Photoshop, men desverre vart det visst bare Photoshop album :confused:

Du vet ikke hvor jeg kan få lastet det ned, har kun funnet demoer til nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel være du finner det på f.eks DC++, Limewire eller andre p2p nedlastingsprogrammer.. Det er da å foretrekke CS2 dersom du finner den, ellers er både 6.0 og 7.0 gode versjoner..

Basisen i bildet over er likevel et godt bilde, men mye lar seg gjøre med ps.. Lykke til ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne vert spennende å sett bilde før det ble ps modda også?

Han tok mange bilder den kvelden. Men har berre fått noen ennå. Dagen etterpå reiste han til syden. Kommer vel igjen nå til helga. Skulle brenne ut dei andre bildene da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.