Trondheim: treff Nidarvoll

Anbefalte innlegg

ja, da er det duket for møte igjen da: Torsdag 15.09 kl: 1900. Eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at det stiller no biler fra Malvik denne gangen :)

Min dukker iaffal opp, om ikke annet. Hva med deg Bjørn Erik? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med skiltplater, i tilfelle det er noen som ikke har fått enda. Og strimers også. Håper ikke regnet setter en demper på oppmøte. Da får vi heller finne en plass vi kan sitte inne, slik som på vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har med skiltplater, i tilfelle det er noen som ikke har fått enda. Og strimers også. Håper ikke regnet setter en demper på oppmøte. Da får vi heller finne en plass vi kan sitte inne, slik som på vinteren.

Maccern fungerer jo :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli nok æ glimte med mitt fravær i dag å, satse på å kom sterkere tilbake ved en senere anledning.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dere der lenge eller. Vært artig å sett hva som befinner seg i Trondheim, men er på jobb til klokka åtte :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir dere der lenge eller. Vært artig å sett hva som befinner seg i Trondheim, men er på jobb til klokka åtte :(

Med oppmøte klokka sju, så er det nok fremdeles folk der til åtte regner jeg med ;)

 

Bare satse på at det blir sånn passelig med vær :)

 

Hvis det er biler bak Bunnpris, men ingen folk, sitter vi antageligvis på Micky D's ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.