Cupvinge på Golf 3 RS2 fanger

Anbefalte innlegg

Jeg lurer bare på noen vet om hvor man får kjøpt slike? er det noen som selger dette eller er det sånn som folk lager selv?

Har en dietrich RS2 fanger..og har senket bilen litt..for mye....så skulle egentlig hatt noe slikt

kanskje noen har en slik liggende hjemme og slenge?

mvh,

VegardAA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk bildelsenter har. eller så var det en tråd for ikke lenge siden hvor visste om en som skaffet billigere. søk på cupleppe så finner du endel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

norsk bildelsenter har. eller så var det en tråd for ikke lenge siden hvor visste om en som skaffet billigere. søk på cupleppe så finner du endel.

Hvor finner man denne?

Har søkt gjennom hele siden, men uten hell..er det jeg som er blind? : faint :: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mulig den ikke står på web-shopen. Står i gammel papir katalog. Søkte litt, men jeg fant ikke den tråden hvor det var en som solgte billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har cupvinger til salgs jeg. men du skal vel kanskje ha cuplippe ??

mvh Pettersson

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Får ringe dem senere i dag, og høre om de fremdeles fører disse:)

jeg har cupvinger til salgs jeg. men du skal vel kanskje ha cuplippe ??

ja, planen var leppe, iog med at bilen er lav nå, så jeg må ha noe som fangeren kan "skli" på, hvis dere skjønner :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kerscher har ihvertfall en leppe til A4 i karbon. Vet ikke hvordan denne vil passe, men har denne selv og kan trygt skrive under på at den er verdt hver krone..........

http://www.vwcarconsult.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kerscher har ihvertfall en leppe til A4 i karbon. Vet ikke hvordan denne vil passe, men har denne selv og kan trygt skrive under på at den er verdt hver krone..........

http://www.vwcarconsult.no

Fant ikke lippe til RS2 fanger jeg? men men

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke lippe til RS2 fanger jeg? men men

Var denne leppen jeg tenkte du kanskje kunne bruke...

Send en mail til Espen på Vwcarconsult, mulig denne finnes i andre varianter og...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.