#1 Skrevet September 15, 2005 Hva slags felger er dette? Og hva er prisen på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2005 BBS LeMans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2005 takk takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2005 Prisen er DYRT! eller Ebay. Ligger forresten et sett i 18 til salgs her på forumet og på bilforumet. Har stått på en S3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 15, 2005 Prisen er DYRT! eller Ebay. Ligger forresten et sett i 18 til salgs her på forumet og på bilforumet. Har stått på en S3. nei, tok et lite forum søk..var ikke akkurat billige..men makan til rå felg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 15, 2005 Har noen 20" til salgs.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 15, 2005 Har noen 20" til salgs.... Det har du vel, bare synd det blir 8,5x20 ET 18 når man benytter 20mm spacer fra 5x112 til 5x100 (til A3, S3 og Golf 4 mener jeg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2005 Billigere alternativ kan jo være ASA sine AR1, også mener jeg rial hadde noe lign i sitt sortiment 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 29, 2005 Eller Axis Supermesh. Mye finere en ASA ihvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2005 Må si meg 100% enig der! ASA er pene felger for all del, men problemet er jo at du kan risikere at nabon med Opel rekord kjøper de!! Det er jo masseproduksjon/salg.. !! Axis felgene var jo nydelig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 30, 2005 Eller Axis Supermesh. Mye finere en ASA ihvertfall.. Dette var et hjerte sukk.... fytti helvete de felgene var lekker... Hvilke dimensjon er det på de derre da? Hvem selger AXIS supermesh felger i Norge? Bilen var jo ikke dum den heller. Skal bytte til 9" felger på min nå tenker jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 30, 2005 Hmmpf! Disse var planen..Men bare vent å se Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...