#1 Skrevet September 15, 2005 Var ute å kjørte litt i går (Onsdag)... kjørte forbi en politibil i .. tja.. veldig stor hastighet.. hadde måling på meg i 120 i 50'n (over gang til 60 i follebu) Slapp heldigvis unna! men over til det jeg skulle si, snakka en del med han polti'n (han var forresten jævla sint) .. og han sa at det skulle bli en del politi/kontroller langs vegene i gausdal framover. fordi folk kjørte generelt utrolig fort oppi der.. Så hold dere i skinnet og ikke bruk høyrefoten FOR mye når dere svipper innom gausdal! bare til info Mvh Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 jøss hvordan i hel.... kom du unna den dere uten bot da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Var ute å kjørte litt i går (Onsdag)... kjørte forbi en politibil i .. tja.. veldig stor hastighet.. hadde måling på meg i 120 i 50'n (over gang til 60 i follebu) Slapp heldigvis unna! men over til det jeg skulle si, snakka en del med han polti'n (han var forresten jævla sint) .. og han sa at det skulle bli en del politi/kontroller langs vegene i gausdal framover. fordi folk kjørte generelt utrolig fort oppi der.. Så hold dere i skinnet og ikke bruk høyrefoten FOR mye når dere svipper innom gausdal! bare til info Mvh Dan hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD heller en med dårlig tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2005 heller en med dårlig tid med sinnsykt dårøig tid skal det legges til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD Sånn nogen lunde enig i det utsagnet, nårn først passerer 120 på speedo`n i 50`n er det ingen vits i å lette trykket på gassen. Da kan man lige så godt legge seg noe høyere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD Sånn nogen lunde enig i det utsagnet, nårn først passerer 120 på speedo`n i 50`n er det ingen vits i å lette trykket på gassen. Da kan man lige så godt legge seg noe høyere Uansett, du må ha hatt veldig god kjennskap til han du ble stoppet av (din far?) for så ubetydelig mye flaks, nei det tror jeg ikke det går ann å ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2005 Skal vi snakke om flaks: kompis kjørte fra lysaker til slependen utpå kvelden for noen år siden, ble stoppa av sivilbil på slependen, der fikk han se en video av seg selv og snitthastigheten ble målt til over 140 km i timen. Er 80 på stedet. Han slapp med en advarsel! Men ikke prøv dette dere...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2005 jøss hvordan i hel.... kom du unna den dere uten bot da??? han fikk ikke godkjent måling på meg.. var for kort tid på målinga.. men sur var fyren ja.. jævla sur.. aldri sett noen så sinte noen gang tror jeg.. sikker på at øya hans sku hoppe ut av skallen jeg... uansett.. pass dere i gausdal framover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD det var ditt utsagn.. veit ikke helt om jeg er med på å kalle meg selv for dum! men så kjenner du meg ikke, og kan heller ikke ytre dine meninger om jeg er dum eller ei basert på at jeg kjørte OVER 120 i 50'n ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 23, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD hmm, føler du deg bedre nå, etter å ha kommet med slike dyptgående, saklige analyser av forummedlemmer? Spar oss slike ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 23, 2005 Når du kjører 120 i 50 sona i gausdal, da er du ikke dum! Du er bare en av mengden. Tror trygt man kan si at fartsgrensene oppover der er av norges MINST overholdte! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 23, 2005 Når du kjører 120 i 50 sona i gausdal, da er du ikke dum! Du er bare en av mengden. Tror trygt man kan si at fartsgrensene oppover der er av norges MINST overholdte! kan trygt si at de ikke er av de mest overholdte nei... tror aldri jeg ser en bil kjøre 60 oppover der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 23, 2005 hva kaller man de som kjører i 120km/t i 50`n.... DUMME som BRØD Tror nok det er bedre å kjøre for fort i 50-sona der enn å ha fullt gasspådrag ut av utstillingsområdet på vålerbanen mens masse folk og ikke minst barn går rundt der... Hvem er egentlig dum her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 23, 2005 Når du kjører 120 i 50 sona i gausdal, da er du ikke dum! Du er bare en av mengden. Tror trygt man kan si at fartsgrensene oppover der er av norges MINST overholdte! 120 i 50 sone er idioti etter min mening uansett.... neste gang så kanskje han får en gyldig måling og da blir det neste stopp casa del illseng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...