#1 Skrevet September 15, 2005 Hei. Har et lite problem med golfen min :-\ Den dauer av og til når jeg trykker inn clutchen. Turtallet bare synker helt ned og den dauer. har forhørt meg og mange sier at det kan være luftmengdemåleren. Er det noen her fra stavanger med samme type bil? Så kunne jeg bare fått prøvd luftmengdemåleren i bilen min i noen min og sett om problemet forsvant. Så vet jeg i allfall helt sikkert hva det er? Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 hjalp det ikke rense luft dingsen eller hva nå du gjorde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2005 edit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2005 hjalp det ikke rense luft dingsen eller hva nå du gjorde? Det blei mye bedre ja. Men ikke 100%. Holder på å daue av og til og har dauet noen ganger når jeg f.eks skal parkere og trykker inn clutchen ved lavt turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2005 Jeg har mk3 gti 8v, men bor jo litt unna stavanger da...... (årdal) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2005 Tror desverre ikke at du har samme luftmengdemåler som meg heller Jeg har 2E motor, Og den gikk ut av produksjon i 1994 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...