#1 Skrevet September 15, 2005 Hei alle sammen..Har akkurat fått byttet ut ledningsnettet på min 86 modell golf 2..Eneste som ikke funker slik det skal er blinklyset,noe som vet om dette ikke vil virke da nødblink bryteren ikke er koblet på...Er bare ett svakt lys i blinklys indikatoren i instrument panelet... Noen som kunne hjulpet meg? Takk på forhånd! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2005 Jordingsfeil mest sansynlig v sikkringsboksen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 15, 2005 Men da skal jeg få sjekket opp det jeg,så det var en brun lednings som jeg ikke hadde koblet til...Etter det jeg har sett så er alle de brune ledningene jordingsledninger på golf 2,corect me if im wrong... Kan denne ledningen ha noe med dette å gjøre? Takk for svar!!! M.V.H Bård Christian Simonsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...