Anbefalte innlegg

Har montert orginale Hella spredere i 90fangeren som sitter på caddy'n min.

Jeg kjøpte de av en fyr og han sa de var helt nye og ubrukte. De ser slik ut også, de lå i orginal eskene også.

Men når jeg kobla dem til, så lyser den ene (høyre) en god del sterkere enn den andre. Kandet være forskjell på pærene ? Jeg vil ha begge til å lyse like sterkt som den sterkeste.

Noen som vet hva som er vanlig watt styrke osv. ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan være en ny og en gammel/brukt pære eller en annen pære type eller at den ene spredern ikke har bra nok jording/strøm tap

 

pærene skal være 55w

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er at den ikke har god nok jording ja... Jordings ledningen er nok dobbelt så lang på den som lyser dårligst. Jaja da får jeg prøve å finne et annet sted å jorde den sprederen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vanligvis 55w i spredere. jordingen har en del å si. prøv å få de like lange.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som lyser best har lengst jording. Men på sprederne skal det vel være en slags "halvmåne" inne i linsa som gjør at den ikke lyser opp om du skjønner hva jeg mener. Ser nesten ut som om den har fallt av eller ikke er tilstede på den som lyser best. Noen som vet noe om dette ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som lyser best har lengst jording. Men på sprederne skal det vel være en slags "halvmåne" inne i linsa som gjør at den ikke lyser opp om du skjønner hva jeg mener. Ser nesten ut som om den har fallt av eller ikke er tilstede på den som lyser best. Noen som vet noe om dette ?

 

 

denne "halvmånen" er vel inni pæra og ikke i reflektoren tror jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.