Anbefalte innlegg

sikkert ett dumt spørsmål men eg spør likevel.

er det noen som har ett bilde som viser hvordan dumpventilen på en s4 92 skal sitte?

 

hva skjer om du monterer den feil vei ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du klarer å montere den feil vei så bør du få en diplom og en stor medalje. : rolleyes

Dumpen skal sitte mellom intercooler og innsuget, på et T stykke. Vakum til toppen av dumpen henter du også fra innsuget. Hvis du lurer på noe mer så ligger det haugevis av poster om dumpventiler på forumet, bruk søke funksjonen !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal monteres slik at den lille vakumstussen peker oppover i motor-rommet. Dvs slangen fra trykksiden skal inn på "undersiden" av ventilen å den stussen som går ut på siden skal inn igjen på innsugslangen på turboen. Håper du skjønner hva jeg mener ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den skal monteres slik at den lille vakumstussen peker oppover i motor-rommet. Dvs slangen fra trykksiden skal inn på "undersiden" av ventilen å den stussen som går ut på siden skal inn igjen på innsugslangen på turboen. Håper du skjønner hva jeg mener ;)

 

 

jepp det var det jeg trodde takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.