Anbefalte innlegg

Brodern skiftet dempere på golfen sin, en MK2, men han skiftet bare innmaten i demperne.. Det skulle visstnok være rimeligere. I og med at jeg har en Audi 80 med originalt sportsunderstell, den er senket 35 mm, så har jeg ikke funnet dempere billigere enn 6000,-

Fant org sportsdempere på 25 mm til 2-3000,- men hvis jeg skulle senke mer måtte jeg mye lenger opp i pris. Har ikke undersøkt så veldig, men på Bilmateriell skulle de ha 10.000,- for komplett senkesett 35mm, og ifølge dem var det bare Sachs som leverte senkesett til min bil. Det kan ikke være mulig...!

Noen som vet om noen som selger bare innmaten til demperne? Gjerne mer 60 mm kortere dempere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ved inn mat regner jeg med at du mener en innsats demper slik som på bildet dette er ganske vanlig da dette er biligre enn og kjøpe hele fjær beinet

reiner med at stort sett alle levrandører kan skaffe dempre og fjærer til bilen din

 

 

innsatsdemper

stotdampare.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.