#1 Skrevet September 15, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86297 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 Konge! Jeg kommer! Bare 1 min kjøring! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Ingen som tar turen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 Er jeg ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 Sorry trodde du mente ironi jeg når jeg leste hvor du kom fra på profilen din:)Hadde jo blit litt mere en 1 min fra Stavanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2005 neida. Er på Kjeller den dagen. Har vakt fra 21, men det er sikkert mulig å lure seg unna litt... Trøgstad er ca 45min unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2005 neida. Er på Kjeller den dagen. Har vakt fra 21, men det er sikkert mulig å lure seg unna litt... . Er du i millitæret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2005 jepp. ti tegn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2005 Ha Der var jeg også! Brannstasjonen! Men nå bor jeg 10 min unna da så jeg bodde hjemme og kjørte frem og tilbake hver dag! SLAPP leir ass! Eneste jeg gjorde var å sitte med beina på bordet spille sjakk og jage fugler når F16 kom og dro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2005 Jeg kommer seff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2005 Ha Der var jeg også! Brannstasjonen! Men nå bor jeg 10 min unna da så jeg bodde hjemme og kjørte frem og tilbake hver dag! SLAPP leir ass! Eneste jeg gjorde var å sitte med beina på bordet spille sjakk og jage fugler når F16 kom og dro Blir kanskje litt mye OT. her, men det var jo ikke så mye respons uansett. Er i vakta jeg. Ikke mye som skjer her heller. Men pga lite folk får vi ikke perm. Har hatt en fridag siden uke 32. Ellers har jeg hatt 12 timer vakt hver dag, 7 dager i uka, uten lønn. Kommer noen nye folk nå, men ikke nok! Ganske lei nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2005 Ja jeg hadde jo noen vakter der jeg også Sitte på bakrommet og spille play station! Kjøreportene er jo døds kjedelig da men alt i alt tror jeg kjeller er bedere en mye annet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 24, 2005 Ja folkens! Begyner i dag kl 1900! Max Power møter! Gjør du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 24, 2005 Håper det er flere enn meg som nettopp fikk vite at dette var i dag Må lære seg å følge mer med skjønner jeg hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...