#1 Skrevet September 16, 2005 Skal bytte travers foringer på en 1984 Passat (høyre side foran i flg Eu-kontroll). Hva heter den delen i familiealbumet? Er det mye jobb å bytte? Tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 Hei, Jeg byttet traversforingene på min 88 modell og det tok en kveld med skruing. Det er ikke spesiellt vanskelig, bare skruing på forstillingen. Vi tok ut hele traversen og la den på benken, de gamle foringene ble banket ut. Sitter de ekstra godt som mine gjorde så ta en baufil å skjær et snitt gjennom foringen. Jeg anbefaler deg å bytte alle foringene med det samme så slipper du å tenke på dette til neste kontroll. Foringene kjøpte jeg på Møller og de heter vel bare traversforinger(4 stk). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2005 Ok, takk for tipsene. Ringte så til Møller og det viser seg at de ikke leverer de to foringene i bakkant lengre. Noen som veit om andre som kan levere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2005 Krogslund ( http://www.krogslund.no ) tror jeg leverer disse foringene enda.... Synes det er merkelig at ikke Møller har dette.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...