Anbefalte innlegg

Skal bytte travers foringer på en 1984 Passat (høyre side foran i flg Eu-kontroll). Hva heter den delen i familiealbumet? Er det mye jobb å bytte?

Tips mottas med takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Jeg byttet traversforingene på min 88 modell og det tok en kveld med skruing. Det er ikke spesiellt vanskelig, bare skruing på forstillingen.

Vi tok ut hele traversen og la den på benken, de gamle foringene ble banket ut. Sitter de ekstra godt som mine gjorde så ta en baufil å skjær et snitt gjennom foringen. Jeg anbefaler deg å bytte alle foringene med det samme så slipper du å tenke på dette til neste kontroll. Foringene kjøpte jeg på Møller og de heter vel bare traversforinger(4 stk).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, takk for tipsene. Ringte så til Møller og det viser seg at de ikke leverer de to foringene i bakkant lengre. Noen som veit om andre som kan levere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.