Standard dimensjon på -89 A90

Anbefalte innlegg

Som topic sier, hva er standard dekk- og felgdimensjon på en 89-modell A90 sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som topic sier, hva er standard dekk- og felgdimensjon på en 89-modell A90 sedan?

195/60 14 :=) 6*14"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes mer normalt ut ja, har en kompis, og i vognkortet hans står det visst 175/70-14 : eek : Hørtes mer ut som en Peugeot 106 eller noe slikt : klø :: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes mer normalt ut ja, har en kompis, og i vognkortet hans står det visst 175/70-14 : eek : Hørtes mer ut som en Peugeot 106 eller noe slikt : klø :: haha :

Tja, er en del typ89 det står det i tror jeg. Har muligens litt å gjøre med hva de ble levert med, i Norge som ble vel iaffal 80'n sikkert solgt med mye stålfelg kan jeg se for meg..?

Tror det sto 175/70-14 i kortet til en kompis sin 1988 Audi 80.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det må jo finnes, i og med at det står som standard dimensjon i vognkortet. Men hørtes allikevel smått ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min B3 hadde 175/70-14 som standard dekkdimensjon :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er større standarddimensjon på Coupe da enn vanlig sedan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

coupe har 205/65/15 som originalt vertfall

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min Coupe så står det 195/65-15 som standard.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coupe har 205/60-15 som standard i følge tekniske opplysninger fra fabrikk. Min hadde sikkert 185/70-15 da den ble vist, og derfor sto det også det i vognkortet.

mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coupe har 205/60-15 som standard i følge tekniske opplysninger fra fabrikk. Min hadde sikkert 185/70-15 da den ble vist, og derfor sto det også det i vognkortet.

mvh

EW

Ok, muligens dette som skjedde med min også da. Står også oppgitt en profil med 16" som alternativ dekkdimensjon, men om de har vært inne i senere tid og fått dette godkjent er ikke godt å si :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min 87 audi 90 2.3e quattro står det 205/50-15 i vognkortet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.