Bergen: Treffet 26 sept på gokarten??

Hvor ønsker deres å ha neste treff?  

17 stemmer

  1. 1. Hvor ønsker deres å ha neste treff?

    • Vanlig treff på Arenum klokken 1900??
      2
    • Treff på Go-karten klokken 1900??
      15


Anbefalte innlegg

TT gutta kom ikke ut på førstplass men vi sto iallefall på listen!! HEHEHE

TAZ eller Ove sande rokka brakka med eneste tid på 26sek mener jeg å huske!! RESPEKT til Ove for KANON kjøring. TThomaz er fornøyd med egen innsats! : cool :

TT Espen kjørte med livet som innsats og nektet å høre på banemannskapet som til slutt sortflagget gærningen!! : utvist :

Synes dette var det man kan kalle ett KANONTREFF!!! jeg hadde regnet ut at det ville vel bli en max 5stk som ville kjøre.

Men når ALLE var telt opp sto det 17!!!!:tilber: på listen!!

Utrolig bra at så mange kjørte! Dette vil bli gjentatt om ikke alt for lenge så da er det på tide med revansje!

 

Vennlig hilsen TTomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig bra at så mange kjørte! Dette vil bli gjentatt om ikke alt for lenge så da er det på tide med revansje!

 

Vennlig hilsen TTomaz

 

Og da nekter jeg å kjøre i samme heat som mr. svartflagg! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da nekter jeg å kjøre i samme heat som mr. svartflagg! :nana:

 

 

HEHE.. Skal ikke være enkelt å komme forbi meg vettu :nana::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jaja 14 Plass er jo ikke langt fra 1 det da?? HEHE .

Bra du fikk ut listene Christian!

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den nederste listen går ut i fra alle som kjørte den dagen. Han Thomas som står øverst er ikke en av klubbmedlemmene. Jeg er fornøyd med at jeg kom meg under 28 sek. med all den trafikken jeg måtte forholde meg til!!:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo bare bøye meg i støvet og samtidig innse at vekten må ned. Stilte jo med klart handikap i forhold til vekt (100+)... Skal ikke spise uken før neste kjøring... : bh :: bh :: bh :: eek :: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HHEHEHEHHE Ja du er inne på noe der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er nå fornøyd alikevell... Fikk alle de nye delene mine i dag... : rock :: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jo kjempe greier.. godt å se at en seat kan måle seg med noen av gutta i allefall... neste gang satser jeg stort på å komme blandt de 10!!

 

Fikk endelig bekrefteles på intercooleren min nå... 10 til 12 dager så er den her .... Blir stor stas!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er nå fornøyd alikevell... Fikk alle de nye delene mine i dag... : rock :: klø :

 

Fortell fortell

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva vil du vite da??? Delene består i ny front (enkle crosshair mørke lykter, cabriogrill, list, gti spoiler, speil, baklykter, sideblink)... Bilder følger når delen kommer på plass.... Det regner... : eek :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.