Anbefalte innlegg

Vindus heis vaiern min er gådt sund framme på førerdøren min. : bh :

Kan man få kjøpt bare vaiern, eller må man kjøpe hele heis-huse.?.

Og er det en fjer inni den boksen hvor vaiern går igjenom.?. For vis det er det så tør ikke jeg å skru opp den boksen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte for få uker siden nytt wire-sett på Coupe'n min (kostet cirka 800,- på VAG), dette inkulderte ikke bare wirene, men hele "unit'en" som man skrur fast på akslingen til motoren. Enkelt å skifte, da det som sagt er bare å skru denne på, og deretter trekke wirene over ledehjul etc og til sine festepunkter.

Var ikke noen fjær inne i denne "boksen".

Men dette var på en Coupe, hvorvidt det er tilnærmet likt på din bil vet jeg ikke...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte for få uker siden nytt wire-sett på Coupe'n min (kostet cirka 800,- på VAG), dette inkulderte ikke bare wirene, men hele "unit'en" som man skrur fast på akslingen til motoren. Enkelt å skifte, da det som sagt er bare å skru denne på, og deretter trekke wirene over ledehjul etc og til sine festepunkter.

Var ikke noen fjær inne i denne "boksen".

Men dette var på en Coupe, hvorvidt det er tilnærmet likt på din bil vet jeg ikke...:)

 

Har du delenummeret til dette settet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du delenummeret til dette settet?

Del nr:895 837 725 B venstre side og Del nr:895 837 726 B høyre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde oppe alt i dag, å fant ut at det var vaiern som var gådt av. : bh :

Så lurer fortsatt på om man får kjøpt bare vaiern.

Er jo litt domt og måtte skifte alt bare for at man ikke får kjøpt bare vaiern.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er til din bil, men som sagt på Coupe'n skaffet VAG nytt wire-sett.Kostet cirka 800,-, men allikevel en god del billigere enn å måtte kjøpe ny hele hevemekanismen, synes han sa at prisen på dette var 6000-7000,-? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det nye settet hentet. kom på 1300,-

Fikk ikke bare kjøpt vaiern. så måtte kjøpe ett helt sett. : bh :

Skal se om jeg får tid til å montere det i mårgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

 

Lever tilbake og bestill deg et sett fra USA... koster deg da ca 500,- og du får da med ny wire og klips til begge fordørene av metall, istedenfor de av plast som uansett kommer til å gå i stykker før eller senere...

 

her.. er vel samma på golf IV og Audi A3 mener jeg på..

 

http://www.ecstuning.com/stage/edpd/pagebuild_v2.cgi?make=Volkswagen&engine=1.8T&model=Golf%20IV&submodel=&category=Exterior&subcategory=Window

 

 

500,- er utifra ca 50 dollar for settet... også tar de ca 200,- for en pakke.. men da kan du fylle opp med mye andre godsaker til "snille" priser og...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.