Hjelp, speedo.vaier til Corrado G60 har gått ut av produksjon.

Anbefalte innlegg

Her om dagen røk speedometeret-vaieren i min 89' Corrado G60 og jeg ringte til møller for å bestille en ny vaier. Fikk først beskjed om at det måtte spesial-bestilles fra Tyskland. 3 minutter senere ringte han fra møller meg opp igjen og sa at den hadde gått ut av produksjon og at det ikke var mulig å få tak i. : bh :

 

Hva gjør man da? Noen som har noen tips? : rolleyes

Har lagt ut en post på kjøpes forumet for å prøve å få tak i en brukt, men er det eneste muligheten?

Er det som de sier på møller overhode umulig å få tak i en ny? :confused:

 

Takker for alle svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes rett og slett for dumt ut, at en sånn del skulle gå ut av produksjon. Bilen er jo ikke SÅ gammel. Ville prøvd å ringt til en annen Møller jeg.....

 

Kan jo være en som "tok en spansk en"? "Mye arbeid å bestille ifra Tyskland, sier bare at den er gått ut av produksjon"

 

PS, skal ikke svarteliste NOEN, men i denne verden er jo allt mulig!

 

Edit, han du snakket med, snakket nok sandt! Tok en kjapp telefon til "min" Møller, fikk samme svaret. 535 957 803 gikk ut for noen måneder siden. : bh :

Men jeg fikk også beskjed om at det ble en forandring i slutten på 89, sånn som jeg forstod det.....

 

Lykke til!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hørtes rett og slett for dumt ut, at en sånn del skulle gå ut av produksjon. Bilen er jo ikke SÅ gammel. Ville prøvd å ringt til en annen Møller jeg.....

 

Kan jo være en som "tok en spansk en"? "Mye arbeid å bestille ifra Tyskland, sier bare at den er gått ut av produksjon"

 

PS, skal ikke svarteliste NOEN, men i denne verden er jo allt mulig!

 

Mye arbeid å bestille fra tyskland? Tar akkurat like lang tid som å bestille fra importør her i landet! Og ja, den er gått ut av produksjon! Og ingen forhandlere i møller gruppen som har på lager. Sitter på delelageret hos møller selv og har akkurat sjekka det nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye arbeid å bestille fra tyskland? Tar akkurat like lang tid som å bestille fra importør her i landet! Og ja, den er gått ut av produksjon! Og ingen forhandlere i møller gruppen som har på lager. Sitter på delelageret hos møller selv og har akkurat sjekka det nå!

 

Ok, takk for at du konstaterte det. Da er det ikke vitsi å ringe mer til møller hvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke bare fått ett nytt delenr da?

Kan ev bruke en fra Passat 88 og opp kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er også muligheter for at disse finnes som del hos andre leverandører, Mekonomen etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke bare fått ett nytt delenr da?

Kan ev bruke en fra Passat 88 og opp kanskje?

 

Jeg er ikke så sløv at jeg ikke får med meg at det har fått nummeroverføring da ;) Kravet til å skaffe reservedeler til biler er faktisk "bare" 10 år fra de går ut av produksjon, så det er ikke så unormalt at det ikke leveres lenger....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ligger inne på ETKA`n. Om det er dele nr: 535957803

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den har ikke bare fått ett nytt delenr da?

Kan ev bruke en fra Passat 88 og opp kanskje?

 

 

Det er ikke samme lengden.

 

Passat har 1410mm og Corrado har 1100mm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Norsk speedometer service as,tlf 22377468 og de lager det du trenger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.