Stavanger: Right On: Bil & Mc treff på Ikea 18 sept

Anbefalte innlegg

Fikk med meg en plakat i forbi farten at det skal arrangeres en bil & mc treff (åpent for alle merker) til søndag 18 sept. på p.plasse på Ikea. Portene åpner kl 11 og premieutdeling kl 15.30. Noe mer detaljer kjenner jeg ikke til.

Noen som skal ditt? Evt stille ut?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laber interresse? Billigløsningen i forhold til rudskogen :D

Righton.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tenkt å stilla ut eg men d komme ann på været.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som var der???

Kjørte forbi i 11.30 tiden og var meget glissent med biler der. Så jeg skippet det (hadde også andre ting å gjøre) og kan vel si at været ikke fristet så veldig mye. Kan vel stort sett si den offisielle treff sesongen er over!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg og Tore Egil va iallefall der. Me stillte ud og representerte sterkt VW-Audi cluben mot alle yankee'ane!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jeg vist at det var folk som skulle stille ut, så hadde jeg dukket opp jeg også. Det var jo så lav respons så jeg trodde ingen gadd. Og da gadd ikke jeg å stille ut aleina. Ikke første treff for meg i regnvær, men jeg viste jo ikke hvor vanntette andre er:D Og erfaring fra resten av sesongen er jo vært usetvanlig lav deltagelse ifra Stavanger lokallag( tenker da på "lokale" ting)

men men, ny sesong til neste år :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.