#1 Skrevet September 16, 2005 driver å sette 1,8t motor i en passat g60, motoren er en 99 apu så har stått i en passat! har tengt å bruke orginal innsprøytninga, nokken som vet hvordan d er å koble vekk startsperra? eller nokken som fjerner startsperra fra hjerna? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 gamle motoren da? hva gjør du med den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2005 Tror Revo fjerner den! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 galemotoren drive e å skal selge,så d e bare å skrike ut vist nokken trenge kor revo holder til henn da. har du nokke adresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 galemotoren drive e å skal selge,så d e bare å skrike ut vist nokken trenge kor revo holder til henn da. har du nokke adresse? Hvilken motor er det da? Kansje noe for meg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2005 driver å sette 1,8t motor i en passat g60, motoren er en 99 apu så har stått i en passat! har tengt å bruke orginal innsprøytninga, nokken som vet hvordan d er å koble vekk startsperra? eller nokken som fjerner startsperra fra hjerna? Vet ikke hvordan det er i dag, men for 4 år siden sjekket jeg grundig hvordan fjerne startsperre på AGU motor (Audi A3 !.8t) Eneste jeg da fant var et firma i irland som hadde funnet koder for å fjerne startsperren! Da de skulle ha 9000,- for dette gikk jeg for Autronic motorstyring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2005 g60 pg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2005 g60 pg Pris og km??? Gjerne pm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2005 Har sendt mail til Revotechnik å fikk dette til svar We can do Immobiliser defeat for most of the Drive By Wire cars but let me know the ECU number and I will get back to you. Thanks Doug Harris Så det ser ut til å ordne seg for Jonken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2005 Etter å ha sendt nummeret på ecu`en fikk jeg dette svaret : Hi, We can do immobiliser defeat for that ECU code, it would require that you send the ECU to the UK. The cost of immobiliser defeat with performance software is £699. If you live outside the UK then this is not subject to vat. Ikke gale pris med 699£ for fjerning av startsperre og chipping av ecu`en samtidig. De oppgir 195 hk med den oppgraderte softwaren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2005 ja høres steike bra ut ditta ja. e bare å lø sammen no, regne me e blir ferdi me oppunde bilen i kveld så e får sette den ned å begynne e ha ut dashbordet å legge opp d eletriske. måtte kappe litt å sveise traveresen for å få plass til servoen. så d ser ut til at ordna d meste no. 749 punn me 220 chip men blir bra me turboneger på lørdag hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...