#1 Skrevet September 16, 2005 Har S6 C4 levert org. med kode 1BE (Sportchassi) Vet ikke om dette innebærer no' ekstra senk?? Bilen min er uansett alt for høy foran og forsåvidt OK bak, er vel skifta fjører osv. når bilen har rulla nesten 200' ?. Er redd for at jeg senker både foran /bak m senkesett, og fortsatt vil ha forskjellen. JA, har forstått muligheten m 40/60, men dette krever vel demperbytte også..? Hvis jeg monterer senkefjærer kun foran vil dette medføre noen "plager?" Mer dekkslitasje? , Kjøreegenskaper? , andre ting? Ser at andre C4 har samme "problem" m forskjell til klaring til hjulbuer foran/bak. Kan jo ikke legge ut bilde av bilen her NÅ, har sett andre har blitt "mobba" Erfaringer og tips mottas m takk! -Geir- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2005 Senker du kun foran vil bilen kun bli stivere foran. En bil som er slapp i hekken er helt grusom å kjøre med, og kjøreegenskapene blir markant endret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2005 Ble det byttet til originale fjører nå de ble byttet, eller fjører etter sportsunderstellstandard? mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2005 Ble det byttet til originale fjører nå de ble byttet, eller fjører etter sportsunderstellstandard?mvh EW Har ingen aning, heller ikke om det er byttet. Men hvis det evt. er gjordt hos Møller går det vel an å finne ut av. Kan vel være at det er byttet bare foran også.? Hva er normal levetid på fjører / dempere da?? Noen som har erfaring med "senk" bare foran? -Geir- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 Senk ikke bare fram. Bytt rundt om. Bilen vil fort bli overstyrt og vandre mer når hekken er slapp. Spesielt merkbart i høyere hastigheter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2005 Kjøp heller 60-40, eller noe liknende, så får du ikke "rævsig".... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2005 Kjøp heller 60-40, eller noe liknende, så får du ikke "rævsig".... Godt forslag. Men krever vel demperbytte også..? Dessuten er jeg litt gnien -Geir- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2005 Godt forslag. Men krever vel demperbytte også..? Dessuten er jeg litt gnien -Geir- Er vel en uskreven regel at man bør bytte dempere utover 40-senk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2005 Har en Vento som kun er senket foran pga plassproblemer i hjulhusa bak, men det gir som nevnt over ikke optimale kjøre egenskaper....skummel i høy hastighet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...