#1 Skrevet September 17, 2005 Hei, nå har vi fått tak i Vag com etter mye kakelotteri og dugnader. Så om noen i lokallaget eller klubben ellers vil få sjekket og/eller slettet noen feilkoder så er det bare å si ifra til meg eller en annen i styre. Gratis for medlemmer, for de de som ikke er medlem i klubben så blir det en liten avgift som er betydelig mindre enn merkeverkstedet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 7, 2011 Hvor befinner denne seg nå ? Skulle sjekket om jeg har no feilkoder på lambda.. hadde nesten 2 i co på eukontrollen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2012 Til info har jeg også VAG-COM dersom noen skulle trenge det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 26, 2012 Dette var nyttig info. Det er kjekt med tilgang på Vag-Com. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...