#1 Skrevet September 17, 2005 Måtte bare legge inn ett bilde av en Touran som er i klubben, noen som kjenner den igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2005 Måtte bare legge inn ett bilde av en Touran som er i klubben, noen som kjenner den igjen? hehe, sorry. men jeg trodde det var noen i klubben så hadde den. men, er det ikke trond sin da??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 17, 2005 Ja, d får du gjøre, du finner han på klubben;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 17, 2005 Kjempeløsning på eksosrør. Det blir sikkert ikke noe svidd plastikk i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 17, 2005 Den ble drit kul men når jeg titter på den og tenker litt praktisk for gatebruk lurer jeg fælt på hvor man plaserer skiltet uten å ødelegge rumpa helt? Må skru det på svarte plasten nederst da eller??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 17, 2005 hva er problemet med eksosen? Brent? Bare lage i glassfiber eller carbon....he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 18, 2005 HMF!!! For det første, hvor i alle verdens dager ble det av innlegget jeg postet her igår? hvorfor har noen fjernet det???? For det andre.. hvem driver og snikfotografere dama sin "kanon-parkering"?? nærmere døra kommer du ikke på posten i Vika... for det tredje.. den "orginale" skal forhåpentligvis bli mye penere enn den photoshop'ingen der.. noen fikse ideer der, det må jeg innrømme, men samtidig ikke helt min smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 18, 2005 HMF!!! For det første, hvor i alle verdens dager ble det av innlegget jeg postet her igår? hvorfor har noen fjernet det???? Det har blitt fjernet fordi du skrev på dialekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 18, 2005 seriøst??? Er det innført ny språk-kodeks her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 18, 2005 Den er ikke ny, praksisen med å slette innlegg skrevet på dialekt har foregått i lang tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...