Noen som kjenner igjen PS moddingen av Touran?

Anbefalte innlegg

Måtte bare legge inn ett bilde av en Touran som er i klubben, noen som kjenner den igjen? :P

VWtouranmod.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte bare legge inn ett bilde av en Touran som er i klubben, noen som kjenner den igjen? :P

hehe, sorry. men jeg trodde det var noen i klubben så hadde den. men, er det ikke trond sin da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, d får du gjøre, du finner han på klubben;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempeløsning på eksosrør. Det blir sikkert ikke noe svidd plastikk i det hele tatt. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ble drit kul men når jeg titter på den og tenker litt praktisk for gatebruk lurer jeg fælt på hvor man plaserer skiltet uten å ødelegge rumpa helt? Må skru det på svarte plasten nederst da eller???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er problemet med eksosen? Brent? Bare lage i glassfiber eller carbon....he he

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMF!!!

For det første, hvor i alle verdens dager ble det av innlegget jeg postet her igår? hvorfor har noen fjernet det????

For det andre.. hvem driver og snikfotografere dama sin "kanon-parkering"?? nærmere døra kommer du ikke på posten i Vika... ;)

for det tredje.. den "orginale" skal forhåpentligvis bli mye penere enn den photoshop'ingen der.. noen fikse ideer der, det må jeg innrømme, men samtidig ikke helt min smak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HMF!!!

For det første, hvor i alle verdens dager ble det av innlegget jeg postet her igår? hvorfor har noen fjernet det????

Det har blitt fjernet fordi du skrev på dialekt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

seriøst???

Er det innført ny språk-kodeks her inne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er ikke ny, praksisen med å slette innlegg skrevet på dialekt har foregått i lang tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.