#1 Skrevet September 17, 2005 Lurer på om det er noen som har noe erfaring med xenon settene fra Norsk Bildelesenter og Dybvik trading?? Tengte å Bruke disse (H3) i mine ekstralys. Hvordan er de sammenlignet med orginale Hella.??Håper nooen vet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2005 Hei. Har akkurat kommet inn døra etter at jeg har montert Xenon kit (H7) som jeg kjøpte hos Dybvik Trading,jeg er meget fornøyd! Enkel montering er det også,klikk-klakk.Så er man ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Hei. Har akkurat kommet inn døra etter at jeg har montert Xenon kit (H7) som jeg kjøpte hos Dybvik Trading,jeg er meget fornøyd! Enkel montering er det også,klikk-klakk.Så er man ferdig! Hørtes fint ut. får vel prøve disse da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 fikk mine hos ivar andrå på ilsen, disse var meget enkle og montere på min passat 2000model, brukte vel til sammen 15 min max 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...