Gatebil, Rudskogen 16-18sept

Anbefalte innlegg

Lørdagen var vi heldige med kjempe fint vær, det blåste litt så det var litt kjølig til tider. Når vi kom til Rudskogen var det en ulykke i krysset inn fra hovedveien "så klart". Mitt reisefølge og jeg snakket om at sikkerheten ikke var god nok siden folk sitter meget nærme banen i enkelte områder. Dette fikk vi bekreftet senere på dagen når en Ford Mustang kom igjennom langsvingen og litt ut på lang sletta mistet helt kontrollen og skar inn i folkemengden. Jeg så det hele fra område utenfor kafeteriaen og ble veldig skremt av det jeg så. Mustangen veltet ut over sperringene og taket sidelengs over der noen hadde stått/sittet. Det var bare flaks at ingen mistet livet i denne hendelsen, folk hoppet og løp av gårde bare en hårsbredd fra å bli truffet av bilen. Hadde ikke folk fulgt med så hadde de blitt kjørt på/over. Her er bilder fra hvordan bilen så ut etterpå. Håper Gatebil tar dette til etterretning og vil bedre sikkerheten i noen områder på banen. Takk til Gatebil for en fin lørdag på Rudskogen!!

IMG_3786.jpg

IMG_3787.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder og mer info om 1er caben? SÅg jo rimelig pen ut! Medlem som eier?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere bilder og mer info om 1er caben? SÅg jo rimelig pen ut! Medlem som eier?

Nope.. Han er fra finland (og har en bra hjemmeside, hadde jeg bare husket linken)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp er helt enig når det gjelder sikkerheten, dette må skjerpes inn.Var på rudskogen når NSK hadde mønstring der .Da var det svenskene som arrangerte stevnet.Ingen under 15 år fikk lov å stå langs murene ved deposletta.Ingen fikk stå opp fra slakteren utenom bak gjerdene osv.

Men tilbake til gatebil. Strålende vær, men som petter sa blåste det litt og ble surt til tider. Mye idiot kjøring , men det er vel dette folk er ute for å se.f.eks

en svensk kar i en Bmw sladdet sidelengs overallt t.o.m opp langsletta, alle ble kjørende i kø da seffølgelig ingen turte å kjøre forbi . Artig? nei.

Men må si at Krb sin ur er det sykeste jeg noen gang har sett over den langsletta...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye idiot kjøring , men det er vel dette folk er ute for å se.f.eks

en svensk kar i en Bmw sladdet sidelengs overallt t.o.m opp langsletta, alle ble kjørende i kø da seffølgelig ingen turte å kjøre forbi . Artig? nei.

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke denne svensken ikke fikk svart flagg..!!?? Han kjørte jo som en komplett idiot!! Er jo et under at han ikke smalt inn i noen andre biler!! Jeg har absolutt ikke noe til overs for slik kjøring!! :fy:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der jeg og! rått treff med mye syk kjøring! meget skremmende den episoden med mustangen, men godt ingen kom til skade.

helt enig i at krb uren var den mest imponerende!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var der jeg og! rått treff med mye syk kjøring! meget skremmende den episoden med mustangen, men godt ingen kom til skade.

helt enig i at krb uren var den mest imponerende!!

Så standardspørsmålet: Film av kjøring (spes av KRB) er det noen som har det? Blir vel lagt ut forhåpentligvis etterhvert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemer med gatebil er jo at det er slik kjøring de vil ha.

Er ikke helt min stil da jeg synes at det er mer krevende å kjøre raske rundetider enn å ligge bredt.Jeg sier ikke at det er lett å kjøre slik, for det er det ikke, men prøv å å kjør en rask runde for deretter å kjøre raskere, det krever mye mer av sjåføren enn å ligge bredt i hver sving, ikke går det fort heller med unntak av noen få biler . Dette er min mening!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemer med gatebil er jo at det er slik kjøring de vil ha.

Er ikke helt min stil da jeg synes at det er mer krevende å kjøre raske rundetider enn å ligge bredt.Jeg sier ikke at det er lett å kjøre slik, for det er det ikke, men prøv å å kjør en rask runde for deretter å kjøre raskere, det krever mye mer av sjåføren enn å ligge bredt i hver sving, ikke går det fort heller med unntak av noen få biler . Dette er min mening!

Nå var ikke jeg der så jeg vet jo ikke hva som skjedde men er det ikke dette de kaller publikums vennlig kjøring? Er jo slikt som er morro og se på : smil : (synes jeg da) Skal jeg se raske rundetider ser jeg heller få F1 jeg! brei sladd, burne, 401, 201, etc er hvertfal det jeg synes er morro! Men smaken er som baken! Men som nevnt tidligere er det jo dumt hvis det var idiot kjøring med fare for å skade andre biler og førere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fiat og Vento

I helvete...

Fiat 131 Abarth

Var drømmebilen min når eg var 18 år det..

Den der var grisefeit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye fete biler ja. Ser ut til å vært en bra helg og fint vær.... typisk det når jeg ikke er der : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på Gatebil hele helgen så bilder og FILM!! kommer så snart jeg får pustet to ganger... :P

Er veldig fornøyd med treffet, var litt kaldt i teltet natt til lørdag, men ellers bra... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk den fiat'en da? Sett litt på prosjektet på bilforumet en gang....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger til noen bilder fra søndag..... :)

100_1523 (Medium).jpg

100_1534 (Medium).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.