#1 Skrevet September 17, 2005 Lurer litt på hvor mange vi er som virkelig er aktive osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 Både du og jeg er nå aktive i såfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 jeg er i hvert fall innpå her støtt å stadig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 Prøver å være aktiv jeg i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2005 Jeg er! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 19, 2005 Jeg er her av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 19, 2005 Er her ganske ofte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 19, 2005 Prøver å være innom en gang i løpet av dagen, er ikke av de mest aktive til å skrive dog 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2005 prøver å se innom stort sett hver dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2005 Er her så ofte som jeg har tid til det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 3, 2005 Er innom hver gang jeg er på nett. Er ikke så ofte det men, jeg er nå her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 4, 2005 [x] Aktiv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg prøver å være aktiv, og er jeg ikke det så er Bjørn det for meg.... Elektriker-sekretær.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...