#1 Skrevet September 17, 2005 Bare lurte på om noen kunne tone rutene mine litt, evnt sette på noen posche felger(eller noen andre felger) senke litt til i PS, har ikke programmet selv Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 Ingen?? Eller har ikke folk kommi hjem fra gatebil enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Fått deg ny bil?? Er ikke akkurat mester i ps.. Første gang jeg toner ruter... Fikk senka den litt da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 Fått deg ny bil?? Er ikke akkurat mester i ps.. Første gang jeg toner ruter... Fikk senka den litt da... Takk for moddinga Håkon. Ja, kjøpte den for to uker siden Lurer litt på å beholde felga på den bilen her og Blei ganske kult syns jeg, men må nok valse litt. Sitter egentlig noen andre 16" på bilen nå, men måtte bare prøve.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 Noen som kan sette på de felga her: Eller disse? Eller disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2005 Noen som kan sette på de felgene her på bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2005 Klart vi kan =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2005 Takk, syns det blei kult jeg, litt mer senk så.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2005 Takk, syns det blei kult jeg, litt mer senk så.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 1, 2005 Liker denne godt jeg..... Må si jeg er -LITT- sugen på turbo felger..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 2, 2005 Takk for moddinga folkens, syns det blei bra jeg. Hvis det er noen flere som har forslag til felger så er det bare å modde.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 3, 2005 Noen som kan sette på disse felgene? Bare for å se åssen det blir? (Lånte bildet ditt Frode, håper det går bra?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 3, 2005 Kjapp behandling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 3, 2005 Takk Kenneth Har du noen andre forslag til felger eller? Brock b1 eks? Eller noen andre felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 3, 2005 Har du noen andre forslag til felger eller? Måtte bare se hvordan det ble med Ronal Turbo (har lyst på 3'er kæbb) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 3, 2005 Takk Kenneth Har du noen andre forslag til felger eller? Brock b1 eks? Eller noen andre felger. Her har du b1 i det minste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 3, 2005 Og enda en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 3, 2005 Takk folkens keep em' komin' 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 3, 2005 Litt til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 3, 2005 Furre gone wild 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 3, 2005 Faktisk moro dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 3, 2005 Må jo innom litt av hvert da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 3, 2005 Hjulkapsel-looken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 3, 2005 Ja, gudane veit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 3, 2005 Store skiver gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...