#1 Skrevet September 17, 2005 Hvilken service krever geraboks (6 trinn manuell), quattro system, og kardanger på en Audi A6 Q 1997 (C4) 2,5TdI? Jeg tenker da på eventuelle oljeskift osv. noen som kan hjelpe. Oddvar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 17, 2005 Hei du, jeg skiftet olje på kardang/bakdiff og girkassen på min S6 med 6 trinns kasse, det er ikke intervall på dette (ettersom jeg har forstått) men en klar frodel å gjøre det, tok min på VAG ettersom jeg ikke har oljehever til det, og gav 860,- ink. oljen... Billig, og godt å få gjort det og:) Lykke til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Nå vet ikke jeg hvordan det er på C4 men på min quattro (B2) så skal støttelageret på mellomakselen smøres jevnlig med fettpresse (skal vel gjøres på hovedservice). Jeg tviler på at det er gjort noen gang på min bil, men jeg leste dette i Bentley verksted-håndboka til denne modellen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...