#1 Skrevet September 18, 2005 jeg skal koble lys i turbo-trykksmåleren i s2'en til en kompis, hvo kobler jeg med på hen??tenkte det enkleste er vel parklyset, men der målte jeg en pulserende spenning?? skjønte ingenting jeg... HVOR KAN JEG KOBLE MEG INN HEN? vil helst slippe å ta ut tillegginstumentene i midtkonsollen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 Det er seff noen her som har boostgauge i s2'en sin! fortell meg hvor dere koblet den inn hen da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 I koblingen til radioen er det en ledning(blå tror jeg) som styrer lyset (dimmingen) til denne, der koblet jeg meg på ihverfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 18, 2005 Det er seff noen her som har boostgauge i s2'en sin! fortell meg hvor dere koblet den inn hen da! Å ja da En grå ledning med en blå stripe på. Finnes mye rundt om i bilen. Dette er "inntriør" lyset som går på når man slår på park/hovedlys. Det kan du bl.a finne i lyset i askebegeret, rundt sig.uttakket, div lys. Men du må evt finne det igjen på tilkobling til spilleren eller felles punkt for hoved/tillegg instrument for å kunne dimme det itakt med turbotrykk måleren. Tror det enkleste er å finne det igjen bak på tillegginstrumenetet eller på kontakt (blå el gul??) på hovedinstrumentet. Så får du samme lysstyrke overalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 18, 2005 Koplet det på den grå\blåe ledningen til spilleren! funker fint! Takk Geir! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 18, 2005 bare hyggelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...