Anbefalte innlegg

Har lagt på sparkel på noe glassfiber jeg lagde, men den har ikke herdet selv om det er flere dager siden jeg la den på. Har antageligvis hatt i for lite herder.

Kan jeg ha på ny sparkel med mere herder oppå? Slik at den gamle også herder. Eller må jeg vaske den av igjen? Vil ikke at det skal sprekke opp igjen senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lagt på sparkel på noe glassfiber jeg lagde, men den har ikke herdet selv om det er flere dager siden jeg la den på. Har antageligvis hatt i for lite herder.

Kan jeg ha på ny sparkel med mere herder oppå? Slik at den gamle også herder. Eller må jeg vaske den av igjen? Vil ikke at det skal sprekke opp igjen senere.

Fjern all den gamle som ikke herder før du går videre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skrap vekk det gammle som ikke herdet og puss over me p120.

Sparkel har forskellige blaningsforhold etter produsent. men sånn ca er 5-10% herder.

Kan og ver du ikke har blandet den helt sammen før påføring?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes egentlig jeg blanda ganske godt. Og den har herda endel. Men den er ikke helt hard. Klarer fint å sette merke med neglen. Og den bare kladder seg i pussepapiret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har du nok hatt for lite herder i sparkelen ja, så den må fjernes og ny sparkel må legges på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.