#1 Skrevet September 18, 2005 jeg skal ta av dørsidene på en seat (husker ikke type), kanskje -96 liten sedan. det er manuelle vindusheiser, og jeg får ikke av sveivene. ser at di muligens er av 100%plastikk. kan noen hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 jeg skal ta av dørsidene på en seat (husker ikke type), kanskje -96 liten sedan. det er manuelle vindusheiser, og jeg får ikke av sveivene. ser at di muligens er av 100%plastikk. kan noen hjelpe meg? Enten så sitter de med en stjerne skru bak ett lokk på sveiven.. Eller så sitter den i en låse fjær. Hvis du setter en trekker mellom sveiven å dør trekke,slik at du får litt mellomrom, så ser du låsefjæren... Stikk inn en liten flat trekker, så er det bare å dra sveiven rett av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 Enten så sitter de med en stjerne skru bak ett lokk på sveiven.. Eller så sitter den i en låse fjær. Hvis du setter en trekker mellom sveiven å dør trekke,slik at du får litt mellomrom, så ser du låsefjæren... Stikk inn en liten flat trekker, så er det bare å dra sveiven rett av. Det er ikke et lokk der, å jeg finner ikke noen "splint" bak. Jeg skal kanskje se litt nøyere. takk skal du ha då. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...