Anbefalte innlegg

jeg skal ta av dørsidene på en seat (husker ikke type), kanskje -96 liten sedan. det er manuelle vindusheiser, og jeg får ikke av sveivene. ser at di muligens er av 100%plastikk. kan noen hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal ta av dørsidene på en seat (husker ikke type), kanskje -96 liten sedan. det er manuelle vindusheiser, og jeg får ikke av sveivene. ser at di muligens er av 100%plastikk. kan noen hjelpe meg?

Enten så sitter de med en stjerne skru bak ett lokk på sveiven.. Eller så sitter den i en låse fjær. Hvis du setter en trekker mellom sveiven å dør trekke,slik at du får litt mellomrom, så ser du låsefjæren... Stikk inn en liten flat trekker, så er det bare å dra sveiven rett av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enten så sitter de med en stjerne skru bak ett lokk på sveiven.. Eller så sitter den i en låse fjær. Hvis du setter en trekker mellom sveiven å dør trekke,slik at du får litt mellomrom, så ser du låsefjæren... Stikk inn en liten flat trekker, så er det bare å dra sveiven rett av.

Det er ikke et lokk der, å jeg finner ikke noen "splint" bak.

Jeg skal kanskje se litt nøyere. takk skal du ha då.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.