#1 Skrevet September 18, 2005 På denne kvelden er det igjen avtalt at Wurth skal holde åpent for oss fra kl: 19:00 og en stund utover slik at vi kan få handle diverse til Kampanjepriser. På menyen står bl.a. Diadem /bicolorpærer til 50% og ekstra hvite eller sterke parklyspærer som ser bra ut sammen med xenonlys, også til 50%. Pluss seffølgelig mye annet snacks som er relevant for den nært forestående årstiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2005 ja ha, får ta meg en tur da. Er jo klubbkveld likevel så da så. He he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 3, 2005 Oppmøte kl. 19 -> . (Oppmøte på andre siden av Bunnpris bygget der vi har lokallags treff) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2005 Rekker jeg å bli ferdig tar jeg meg en tur.. Må ha en liten tur så jeg får satt rett trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2005 Present! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...