#1 Skrevet September 18, 2005 Hei. Jeg vurderer å kanskje beholde bilen min. Men da vil jeg gjerne gjøre noe med lakken og rusten som befinner seg på bakluken! Men er det noen som har peiling på hva dette vil koste sånn ca på et lakkerings verksted. Da tenker jeg på full lakkering og fjerning av rustflekker på bakluken og 2 stk små flekker framme på bilen? Takker for svar! Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 Litt avhengig av hva slags bil du har, hvor mye demontering/monteringsarbeid du tar selv og hvor god kompis du er med vedkommende som tar jobben, så vil jeg tippe rundt 8-15.000,- for den jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2005 Er vel ingen her på forumet fra Stavanger området som kunne tenkt seg å tatt denne jobben? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2005 Nå aner ikke jeg hva slags bakluke det er snakk om her, men en bakluke til f.eks Golf II (som er en bil man ofte "vil beholde" og som ofte er rusten) finner du vel et rustfritt eksemplar av for rundt 500 til 1500 på huggere osv.... Bytt luka og få en kompis av en kompis osv på et lakkeringsversted til å lakkere denne....Burde ikke koste mer enn et par, tre lapper.. Mitt tips.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 19, 2005 Er en bakluke til en Golf 3 GTI. Ikke stasjonsvogn, vanlig coupe. Ja kan jo se om jeg finner en brukt uten rust. Men vil hel lakkere hele bilen pga av mange riper og sår som kan bli rust etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...