#1 Skrevet September 18, 2005 Noen som har tips biler av A4 Avant B7 med fine felger ? RS6 på sommerdekkene er bestemt, men hva med vinterdekkene ? RS4 er uaktuelt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 18, 2005 bilen er vel litt for klassisk til 17" compomotive felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 18, 2005 hva med slike på bilde de er 17" og er audi tt felger trur jeg fine på a4 er de i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2005 hva med slike på bilde de er 17" og er audi tt felger trur jeg fine på a4 er de i hvertfall Det er ikkje tt felger nei. Dei der er kun å få til a4 b6. Det er ein av dei dyraste felgane som var i felgprogrammet til b6'en. Dei ligna på tt felger men er ikkje det. Veit det sidan eg har slike sjølv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2005 Er det mulig å få tak i Replica S4 felger da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 21, 2005 Det har eg leita lenge etter. Nokre sjapper i usa som solgte replika s4 b5 felger, men ikkje 18" slik som på b6 karosseriet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 21, 2005 Mulig jeg hadde solgt mine originale B6 S4 felger ved ett godt bud 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 21, 2005 Mulig jeg hadde solgt mine originale B6 S4 felger ved ett godt bud kor mykje vil du fiske for dei? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 21, 2005 Send meg ett bud på pm Ørjan, så slipper vi å ødelegge tråden mer enn vi har gjort.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 29, 2005 Vurderte RS6 på vinterdekkene også, men Shariffen er utsolgt for både 17" og 18" (kom igjennom på telefonen på første forsøk....) Noen tips til andre felger, evnt andre steder jeg får RS6 vinter til en god pris?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 29, 2005 Vurderte RS6 på vinterdekkene også, men Shariffen er utsolgt for både 17" og 18" (kom igjennom på telefonen på første forsøk....) Noen tips til andre felger, evnt andre steder jeg får RS6 vinter til en god pris?? http://www.johsbjerkerekvisita.no har omtrent samme priser som Shariff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 29, 2005 http://www.dekkshop.no der får du bra tilbud.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...