#1 Skrevet September 19, 2005 Jippi har kjøpt meg ny bil, og no vil eg senke den skikkelig. Noen som har tips? Bilder kommer nok. GT Rotta er blitt Diesel Rotta!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2005 Gratizzzz med ny ride da!! Gleder oss til bildene! Jeg ville gått for KW eller FK justerbart i rustfritt. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2005 Grattis med ny bil Se å få slengt ut noen bilder..hehe Ville nok gått for KW eller FK justerbart i rustfritt jeg oxo.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 17, 2005 Litt treg, men takk for tips! Tror eg går for KW fjører 40/40 og ser hvordan det blir. Så at Autospar hadde høst tilbud på senkefjører til 999,- , men er usikker på kvalitet på Cobra? Disse var 50/40 senk. NBS har KW til min bil. Blir ikkje gjort no i vinter, men til våren en gang. Får se... Passalat vet dere! Hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2005 Gå heller for FK 55/40 en KW 40/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 16, 2007 noen som har bilder av passat med fk 55mm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 16, 2007 Vil anbefale HR. Enten bare senkefjærer om demperene dine er gode, eller høydejusterbart om det er i de baner du tenker... Da får du kvalitet som varer leeenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 16, 2007 noen som har bilder av passat med fk 55mm? Her er min med 17" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 16, 2007 Her er min med 17" Tilater meg å låne tråden litt, da jeg også er på utkikk etter senking, men jeg finner svært lite som passer passat 1,9tdi med kombinasjonen stasjonsvogn og 4-motion. Dette settet ditt Christian, er det det samme som dette : http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6853 ? Altså kun dempere og fjærer, ikke justerbart. Lurer på om det passer til min, tdi+stv+4M 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 16, 2007 Tilater meg å låne tråden litt, da jeg også er på utkikk etter senking, men jeg finner svært lite som passer passat 1,9tdi med kombinasjonen stasjonsvogn og 4-motion.Dette settet ditt Christian, er det det samme som dette : http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6853 ? Altså kun dempere og fjærer, ikke justerbart. Lurer på om det passer til min, tdi+stv+4M Ikke helt rett bilde de har brukt da:) Men så rett ut det ja.....Følger med gule konidempere i det settet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 16, 2007 Ja er ingen passat forstilling på bildet.. Stemmer prisen med du gav for ditt også? Vet du om det passer for biler med 4M? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2007 Ga vel 5-6000 jeg men det er jo noen år siden kan man si...er eget sett om man har 4M mener jeg. Men det er jo bare å spørre forhandleren det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...