Bergen: Senking av Passat TDI 3B?

Anbefalte innlegg

Jippi har kjøpt meg ny bil, og no vil eg senke den skikkelig. Noen som har tips? Bilder kommer nok.

GT Rotta er blitt Diesel Rotta!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratizzzz med ny ride da!! Gleder oss til bildene! Jeg ville gått for KW eller FK justerbart i rustfritt.

TThomaz

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med ny bil :)

Se å få slengt ut noen bilder..hehe

Ville nok gått for KW eller FK justerbart i rustfritt jeg oxo..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt treg, men takk for tips! Tror eg går for KW fjører 40/40 og ser hvordan det blir. Så at Autospar hadde høst tilbud på senkefjører til 999,- , men er usikker på kvalitet på Cobra? Disse var 50/40 senk. NBS har KW til min bil. Blir ikkje gjort no i vinter, men til våren en gang. Får se... Passalat vet dere! Hehe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå heller for FK 55/40 en KW 40/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av passat med fk 55mm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefale HR. Enten bare senkefjærer om demperene dine er gode, eller høydejusterbart om det er i de baner du tenker... Da får du kvalitet som varer leeenge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har bilder av passat med fk 55mm?

Her er min med 17"

attachment.php?attachmentid=23021&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er min med 17"

attachment.php?attachmentid=23021&stc=1&

Tilater meg å låne tråden litt, da jeg også er på utkikk etter senking, men jeg finner svært lite som passer passat 1,9tdi med kombinasjonen stasjonsvogn og 4-motion.

Dette settet ditt Christian, er det det samme som dette : http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6853 ?

Altså kun dempere og fjærer, ikke justerbart. Lurer på om det passer til min, tdi+stv+4M

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tilater meg å låne tråden litt, da jeg også er på utkikk etter senking, men jeg finner svært lite som passer passat 1,9tdi med kombinasjonen stasjonsvogn og 4-motion.

Dette settet ditt Christian, er det det samme som dette : http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6853 ?

Altså kun dempere og fjærer, ikke justerbart. Lurer på om det passer til min, tdi+stv+4M

Ikke helt rett bilde de har brukt da:)

Men så rett ut det ja.....Følger med gule konidempere i det settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja er ingen passat forstilling på bildet.. Stemmer prisen med du gav for ditt også? Vet du om det passer for biler med 4M?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ga vel 5-6000 jeg men det er jo noen år siden kan man si...er eget sett om man har 4M mener jeg. Men det er jo bare å spørre forhandleren det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.