#1 Skrevet September 19, 2005 Den som gjetter riktig vinner ære og berømmelse. Hva er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2005 Hmm... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2005 Ser ut som om Herr Torsen har tatt reper'n ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2005 En quattro kasse med litt lite olje... blir sint og spytter deler hvis den har gått over 300.000 tror jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2005 Er det kassa i 90'n? Faktisk ikke så utrolig lenge siden det ble fylt olje på den, når den ble solgt.. Lekk noe sted eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2005 det er nok kassa i 90'n ja... En ny er på vei inn i kveld. har nok vært en lekk et stad ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2005 Finn 5 feil her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 20, 2005 Gateslicks?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 20, 2005 slik såg slicksa ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 20, 2005 Ole Christian: Hva er det m deg og girkasser a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 20, 2005 Begynner og lure... He he. Kan noen hjelpe meg med en ting angående dette. Når jeg i dag skulle sett inn min nye kasse var alt i skjønneste orden, helt til jeg kom til drivakslene. Når disse skulle festet var flensene på den "nye" kassa 10mm større i diameter. Hvordan løser man dette enklest mulig... Kan jeg på en lett måte bytte over flensene?. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 20, 2005 Finn 5 feil her wtf happend???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 21, 2005 Ein stooor smell og Kassa låste seg i 120-130 km.t på langstrekka på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 6, 2005 Finn 5 feil her Litt sent ute....men det der så kjent ut. Skjedde det samme med min 90 quattro.....trodde jeg skulle få girkassa i haka når det smalt men hjulene mine låste ikke seg da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...