Finn en feil. Quattro kasse

Anbefalte innlegg

Den som gjetter riktig vinner ære og berømmelse. Hva er feil?

girkasse.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som om Herr Torsen har tatt reper'n ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En quattro kasse med litt lite olje... blir sint og spytter deler hvis den har gått over 300.000 tror jeg.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kassa i 90'n?

Faktisk ikke så utrolig lenge siden det ble fylt olje på den, når den ble solgt.. Lekk noe sted eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er nok kassa i 90'n ja... En ny er på vei inn i kveld. har nok vært en lekk et stad ja...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Christian: Hva er det m deg og girkasser a? : gråter :: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner og lure... He he.

Kan noen hjelpe meg med en ting angående dette. Når jeg i dag skulle sett inn min nye kasse var alt i skjønneste orden, helt til jeg kom til drivakslene. Når disse skulle festet var flensene på den "nye" kassa 10mm større i diameter. Hvordan løser man dette enklest mulig... Kan jeg på en lett måte bytte over flensene?.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ein stooor smell og Kassa låste seg i 120-130 km.t på langstrekka på rudskogen : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn 5 feil her : klø :
Litt sent ute....men det der så kjent ut. ;) Skjedde det samme med min 90 quattro.....trodde jeg skulle få girkassa i haka når det smalt men hjulene mine låste ikke seg da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.