Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden VM i stygge felger... så kom jeg til å tenke på det faktum at akkurat som felger, så finnes det mye rart ute og går blant ratt i diverse biler. Så, hvorfor ikke starte en tilsvarende tråd? Citroën-ratt er mer enn gjerne velkomne her! : smil :

Jeg begynner ballet med det første, og forhåpentligvis siste, firkantede rattet som noensinne er brukt i en serieprodusert bil, nemlig rattet fra Austin Allegro.

allegro_04.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Citroen ja :)

Siden vi hadde en BX GTI i familien for 10-15 år siden så får jeg legge ut bilde av det da.

Bildene er gamle og nye BX rattet, vi hadde den nye typen (øverst).

simg081.jpe

simg080.jpe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hiver meg på mesterskapet:

late_dash3.sized.jpg

Mattias-A.jpg

steering_wheel.jpg

Steering_wheel-L.jpg

72-nk4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det fler fargede rattet burde man kunne fått som ekstra utstyr på polo med samme farger. (er det color concept???)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det fler fargede rattet burde man kunne fått som ekstra utstyr på polo med samme farger. (er det color concept???)
Polo Harlekin, den flerfargede..er vel eneste bilen som hadde kledd dette rattet. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker når jeg gikk på mekken på '80 tallet at jeg lagde noen kjetting ratt til de lokale rånerne.....er ikke akkurat noen høydare det nei.

truckstuffusa_1863_2207869.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker når jeg gikk på mekken på '80 tallet at jeg lagde noen kjetting ratt til de lokale rånerne.....er ikke akkurat noen høydare det nei.

kjetting-ratt kan faktisk være det riktige på enkelte biler... men veldig få...

(da kanskje ikke i forgylt utgave : eek : )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å Halleluja..! de Citroen rattene som Bjørn postet var fæle! : eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er Benneton rattet, som er inspirert av de Benneton-sponsede Formel 1 bilene, som var lakkert i samme farger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette er ikke orginalt (som sikket di fleste her skjønte) men tror ikke jeg ville kjørt rundt med et slikt!

image_eed4e978da2cae2d583c80c0c0557474.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bli spennende å lure lillefingeren inne lenkene på kjettingen etter 3-4 kontra sladder!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjetting-ratt kan faktisk være det riktige på enkelte biler... men veldig få...

(da kanskje ikke i forgylt utgave : eek : )

Ikke glem at på bilen (vanen) til A-Team så satt det et kjetting ratt hehe. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.