Trenger hjelp (med sentrallås)

Anbefalte innlegg

Jeg har fått problemer med sentral låsen på min A6 98 mod. Den står å "hakker" etter at jeg har låst opp bilen. Av og til virker den ikke i det hele tatt. Noen som vet hva som kan være galt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være ledningsbrudd i mansjetten i en døråpning.(sannsynligvis førerdør) men er nok helst en def. dørlås. Tror nok et vag verksted kan finne ut av det med diagnoseapparatet sitt hvis du spør. Sentrallåsen på denne er elektrisk ikke vacumstyrt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fått problemer med sentral låsen på min A6 98 mod. Den står å "hakker" etter at jeg har låst opp bilen. Av og til virker den ikke i det hele tatt. Noen som vet hva som kan være galt?
mulig pumpa di ikke klarer lage vakuum pga et hull i en gummi overføring et sted..nettopp hatt samme problem med poloen min på bakluka..klarer og fikse mye med strips og balong :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.