#1 Skrevet September 20, 2005 Jeg har fått problemer med sentral låsen på min A6 98 mod. Den står å "hakker" etter at jeg har låst opp bilen. Av og til virker den ikke i det hele tatt. Noen som vet hva som kan være galt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2005 Kan være ledningsbrudd i mansjetten i en døråpning.(sannsynligvis førerdør) men er nok helst en def. dørlås. Tror nok et vag verksted kan finne ut av det med diagnoseapparatet sitt hvis du spør. Sentrallåsen på denne er elektrisk ikke vacumstyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2005 Jeg har fått problemer med sentral låsen på min A6 98 mod. Den står å "hakker" etter at jeg har låst opp bilen. Av og til virker den ikke i det hele tatt. Noen som vet hva som kan være galt?mulig pumpa di ikke klarer lage vakuum pga et hull i en gummi overføring et sted..nettopp hatt samme problem med poloen min på bakluka..klarer og fikse mye med strips og balong 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...