Anbefalte innlegg

Det finnes lite styling til C4-karosseriet. Er vel bare Seidl som har? Det er på mange måter like greit, digre RS4-fangere er bare moderat pent på disse 'sledene' likevel. Det finnes ellers litt forskjellige griller til C4, og jeg har sett at det er å få kjøpt speilkapper i krom. Supersprint har 'eksosgreier', det er sikkert flere også som har det?

 

Nå som jeg har K.A.W. 55/35 fjærer og gule Koni liggende klart for montering klarer jeg ikke la være å se for meg litt flere endringer.. :)

 

Jeg kommer nok til å bytte grill (FK sin badgeless i krom?) og speilkapper.

 

Ønskeliste ellers: (si fra her hvis noen vet om at dette finnes)

1. Blinklys foran med klart glass, slik at blinkerne går mer i ett med hovedlykt.

2. Tonede baklykter, jeg ender sikkert med å prøve meg med sotelakk der.. Eller blir det for harry?

3. Diger krommet, dobbel eksoshale - Må jeg kjøpe Supersprint sin svindyre bakpotte, eller kan noen anbefale en universal som er litt 'rett gjennom' og har pene, doble rør bakerst?

 

Frederik

_________________

Audi A6 Avant 2.6 1996

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønskeliste ellers: (si fra her hvis noen vet om at dette finnes)

1. Blinklys foran med klart glass, slik at blinkerne går mer i ett med hovedlykt.

2. Tonede baklykter, jeg ender sikkert med å prøve meg med sotelakk der.. Eller blir det for harry?

 

1: Det finnes ikke, men jeg jobber med en løsning på dette. Kommer til å legge ut en tråd med "how to" etterhvert.

2: Sotelakk er jalla, jeg anbefaler S4/S6 bakplate istedet. Dette ser imho best ut.

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingenting er som en god howto - gleder meg allerede.. :)

 

S6 bakplate - da snakker vi om en sånn da? Blir jo raskt 1600 spenn for den der, de er vel rimelig ettertraktet som brukt også?

 

Frederik

_________________

Audi A6 Avant 2.6 1996

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.