#1 Skrevet September 20, 2005 Hei, alle Vil bare minne om lokallagstreffet på McDoof i Vestby i kveld kl. 20.00 (litt senere ankomst for min del). Møt opp for hyggelig utveksling av gode/dårlige erfaringer de siste 14 dagene. Det vil også bli anledning til å benytte seg av tarmskylling framprovosert av Pita Mac, for de som kunne trenge det;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2005 Jeg kommer ikke idag pga klaprende teltfeber.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2005 Er i Bergen til i morgen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 20, 2005 Kanskje jeg kommer en tur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2005 Wegar og jeg kommer... Tar det som et avbrekk i montering av ny kasse i audi'n... Nå blir den snart en glad bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2005 Jeg kommer etter jeg har hivi kidsa i seng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 20, 2005 jeg stopper innom på vei hjem (å ser om det er noen der ennå) etter å ha vært å dømt kamp i fredrikstad i dag. har nettop flyttet til Ås så er ny i området. Kjører en gul polo CC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...