Anbefalte innlegg

En kompis har en 01 Golf 1,6 som bruker vannvittig mue bensin. Var på VW her i byen og de sa lamdasonden var gåen. Noen som vet hva det koster å få den byttet? Er det bare å bytte, eller må andre ting også gjøres når den er ny (Justeringer o.l.)

Ellers, kan det være mulig å få reklamasjon på dette, eller noen slags garanti? Bilen er ikke 5 år gammel en gang, det må jo være litt tidlig for at denne skal ryke???

 

Takknemlig for svar.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel bare å stikke til møller eller ta en telefon det så kan du høre om dette er en garanti sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tatt en tur på vag verkstedet og lest av feilminnet på bilen, hvis de ikke var HELT sikre på at det var lambdasonden. Kan jo være tempføleren som tror at motoren er kald også (choke). Spør om garanti samtidig da vel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det choke på nyere biler?

 

Trodde dette bare gjalt forgassermotorer jeg.

 

injection har jo kaldstartdysa, trodde dette var en etterstatter jeg.

kaldstartdysa er jo bare på når man vrir om tenninga.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis har en 01 Golf 1,6 som bruker vannvittig mue bensin. Var på VW her i byen og de sa lamdasonden var gåen. Noen som vet hva det koster å få den byttet? Er det bare å bytte, eller må andre ting også gjøres når den er ny (Justeringer o.l.)

Ellers, kan det være mulig å få reklamasjon på dette, eller noen slags garanti? Bilen er ikke 5 år gammel en gang, det må jo være litt tidlig for at denne skal ryke???

 

Takknemlig for svar.

 

 

Bare lurte på no annet jeg, mye bruker den på mila da?

Har også en Golf IV som jeg syns bruker mye da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.