Bytte av drivaksel flenser på Quattro kasse?

Anbefalte innlegg

Jeg har klart å rase kassa på 90'n min. Jeg viste den var dårlig, så derfor hadde jeg skaffet meg en ny kasse. Denne kommer fra en audi 100. I følge etka skulle disse bilene ha kasse med samme delenr. Men i dag når skulle sett inn min nye kasse var alt i skjønneste orden, helt til jeg kom til drivakslene. Når disse skulle festet var flensene på den "nye" kassa 10mm større i diameter. Hvordan løser man dette enklest mulig... Kan jeg på en lett måte bytte over flensene?.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dem skal bare vaere aa bytte, er bare presset paa,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så det er bare og ta tak og røske de ut....? Det virket ikke sånn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja disse kan du bytte over, er festa med 1 umbraco skrue..

Bytta dette selv da jeg satt på urquattro drivakslinger på en 90 kasse..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du ut alt fettet som er inni flensen er det en unbrako-skrue i midten. Bare å skru ut denne, dra ut flensen og sett inn den fra den gamle kassen, skru skruen inn igjen. Piece of cake.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempe bra... Har tørket ut en del fett og kommet frem til en umbrako, men den er sinnsykt stor... Er det denne eller er et en mindre lengre inn?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke hvordan det er på de kassene, men på 016-kasse (eldre) er det en liten skrue som er laaaaang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.