Hvor får jeg tak i sånne felger?

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i sånne felger?+adaptere... ;)

83_bunny_silver_4_door_1.jpg

eller sånne:

fin_golf_.jpg

Porsche felger allså.... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

regner med at ebay.de er en bra plass å begynne....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er MANGE slike her til lands også, men de fleste ligger i garasjen til Porsche eiere :) De er riktignok normalt sett ikke polerte men i org stand.... Finner du noen som har slike liggende så kan en fort få slike for en tusenlapp da de egentlig ikke er så veldig ettertraktede blant Porsche eiere.

De første kommer fra 928 mens de andre kommer fra 911 på 90 tallet og ble vell muligens også levert med RS2 :) Foresten en ting du bør ha i bakhodet er at ihvertfall 928 felgene er relativt svintunge, og med adapter blir det enda værre, så vær klar over at du fort vil "miste" endel effekt dersom du kjøper slike :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foresten en ting du bør ha i bakhodet er at ihvertfall 928 felgene er relativt svintunge, og med adapter blir det enda værre, så vær klar over at du fort vil "miste" endel effekt dersom du kjøper slike :rolleye:

Jeg synes da mine 928 Winterräder er veldig lett, mye lettere enn min brors Keskin felger

Ikke kjøp adaptere før du har kjøpt felger, da 928 felgene har høyere innpress enn 911/944 felgene

Mine er forresten til salgs her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=27807&highlight=Porsche

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gullideckel" felgene mine var ihvertfall unormalt tunge :rolleye: De er vell foresten også smidde og tåler mye juling, men vet ikke om dette evt skulle gjør vekten høyere : rolleyes

Foresten... skal en ha først ha Porsche hjul på VW hadde jeg seriøst vurdert Frode sine, de er de klart mest skjeldne og egentlig de tøffeste av alle Porsche hjula som blir brukt på Golfer :) Frode sitt er sikkert det eneste settet som er på VW i Norge og også skjeldne på det tyske markedet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foresten... skal en ha først ha Porsche hjul på VW hadde jeg seriøst vurdert Frode sine, de er de klart mest skjeldne og egentlig de tøffeste av alle Porsche hjula som blir brukt på Golfer :) Frode sitt er sikkert det eneste settet som er på VW i Norge og også skjeldne på det tyske markedet..

Enig med Tord.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og sånn kan det se ut på Golf II

DCP_0453.jpg

Kan sikkert med fordel ha litt mer adapter enn denne har

IM000261.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva søkte du på når du fikk opp disse annonsene? Er ikke så kjempe flink på ebay :o

Gikk vel inn på felger og søkte på Porsche tipper jeg. Skal du kjøpe fra utlandet må du regne ca 100 EUR/GBP i frakt i tillegg til hva felgene koster deg

Adaptere koster fort ca 3500,- hvis du skal ha skikkelig saker med TÜV og bolter

Regn med nesten 5000,- i dekk hvis du skal ha 195/40-16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva søkte du på når du fikk opp disse annonsene? Er ikke så kjempe flink på ebay :o

ebay.de "porsche felgen"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk vel inn på felger og søkte på Porsche tipper jeg. Skal du kjøpe fra utlandet må du regne ca 100 EUR/GBP i frakt i tillegg til hva felgene koster deg

Adaptere koster fort ca 3500,- hvis du skal ha skikkelig saker med TÜV og bolter

Regn med nesten 5000,- i dekk hvis du skal ha 195/40-16

Så du mener det er billigere å kjøpe dine da : smil : he he, Da får en jo alt i en pakke.... Tenker da på adaptere, dekk, eneste som mangler der er polering he he ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polering tar du jo selv da :) Kosejobb det :)

Sikler fælt på de felgene selv, men har ikke råd nå : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du mener det er billigere å kjøpe dine da : smil : he he, Da får en jo alt i en pakke.... Tenker da på adaptere, dekk, eneste som mangler der er polering he he ;)

Regnet på det for en stund siden, og da måtte du få felgene for under 300-350 EUR (inkludert frakt) for at det skulle lønne seg å kjøpe fra utlandet.

Er i hvert fall en konkurransedyktig pris. Dekkene er gode som nye, har kjørt 348 km med de i år

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polering tar du jo selv da :) Kosejobb det :)

Sikler fælt på de felgene selv, men har ikke råd nå : bh :

Har lyst på sånne felger jeg å, men litt mye penger syns jeg og.... Men hadde vært sinnsykt kult med sånne felger... Det er egentlig ganske sære felger, ikke mange jeg har vist dem til som har likt dem(de liker heller ikke vw noe sånn kjempe da : rolleyes ), men men ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe :) ganske sære, men veldig rå!! :) love it!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lyst på sånne felger jeg å, men litt mye penger syns jeg og....

Er jo en grunn til at ikke så mange har de da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo en grunn til at ikke så mange har de da ;)

Ja sant det..... ;) Får tenke meg om litt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4 stk 6x16 felger lik de som står på den sorte golfen først i tråden..

har stått på en RS2. en felg har noen små riper i senter, men ellrs er de hele og fine. selges for 2000,-SOLGT !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har 4 stk 6x16 felger lik de som står på den sorte golfen først i tråden..

har stått på en RS2. en felg har noen små riper i senter, men ellrs er de hele og fine. selges for 2000,-

Bilder?? Adaptere og sånt har du vel ikke da eller? Dekk? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder?? Adaptere og sånt har du vel ikke da eller? Dekk? :)

kan sende deg bilder hvis jeg får mobnr.. spacere får du laget hos div tekn verksted :) står nedslitte 205x55 dekk på nå. SOLGT !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

92604551

Ring eller send sms noen andre hvis dere har noen billige porsche felger liggenes. Helst 8x16 men 7x16 går det å, ikke noe smalere enn 7"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.